loading...
سرگرمی وتفریحی
sepehr alijani بازدید : 23 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

ازت جيزي نميبرسم با اينكه شدم با اين همه غصه هم اغوش...
يكي بايد ميومد تو دنيات تا بتوني رد شي از روش...
ازت جيزي نميبرسم با اينكه جشماي هر دوتامون كريه داره...
جه ميدونه كسي شايد يه روز همديكرو ديديم دوباره...
يه روزي ميرسه كه تو هم اينجا مثل من با غصه ها هم تخت ميشي...
من اونقدر مرد بودم كه ببينم تو داري با كس ديكه اي خوشبخت ميشي....

.

.

.

عشق یعنی هر وقت یادش میفتی بی اختیار با یه لبخند خودتو تابلو کنی......!!

.

.

.

اشک ریختن برای نبودنت...
ســـیگار در تنهایی...
و همه خاطرات تو...
روز به روز ...
مرا آشفته تر میکند...
بی رحم بودی..
لــــعنــــتـــی

.

.

.

دلت را به هر كسي نسپار اين روزها مردم از سپرده بهره ميخواهند

.

.

.

این روزها...مرگ بدجور پاپیچم شده...
سیگار بهانه است...
لعنتی...
انگار نمیداند روزی قرار گذاشتم...
فقط برای تو بمیرم....

.

.

.

سخت افسوس میخورم برای تمام روزهایی که بی تو گذشتند
و تمام شب هایی که با تو نمی گذرند
میبینی دلبندم!؟
هنوز رویایت تمام زندگی من است

.

.

.

ﺑﺒﯿﻦ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﻓﺘﺎﺩﻡ … !
ﻗﻨﺪ ﺧﻮﻧﻢ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﺑﻪ ﺻﻔﺮ !
ﺑﮕﻮ : ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﺭﻭﻍ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻣﺤﺘﺎﺟﻢ .…

.

.

.

چه بر سر ما آمد..؟
که «سلام»ساده‌ترین واژه میان آدم‌ها…
برایمان تبدیل به دشوارترین واژه شد…
چنان که برای بیانش..
باید به دنبال بهانه بگردیم…تقدیم به همسرم...

.

.

.

تقدیم به همسرم...
واقعی تر از نفس کشیدنم 
دوستت دارم ...

.

.

.

تـــفاوتی ندارد خواب باشم یا بیـدار..
زیــــباترین تصویر پیــش چشــــمانم
همیشـــــــــه تــــــویی

ميدوني چي ميگم؟!

.

.

.

بـــیـــزار بـــــاش از مـعـشـوقـــه ای کـه
اســـــم کــــارهـــای بــــــدش را آزادی بـــگــــذارد
اســـــم نـــگـــرانــی هـــایـــتـــــ را گــــیـــر دادن بــــــگــذارد
و بــرای بــی تــفــاوتــی هـایـش اعـتــمـاد داشـتـن بـه تـو را بــهــانــه کـنـد

.

.

.

 

زندگی شبیه شعریست

قافیه هایش با من ،  ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

.

.

.

دلم واسه دلم خیلی بدجور میسوزه دیگه راضی شده با تو باشم
حرف بزنم
بخندم
راه برم
تو خیالم این روزا.......

.

.

.

به لبخنذی مرا از غم رها کن

مرا از بی کسی هایم جدا کن

اگر مردن سزای عاشقان است

برای مردنم هر شب دعا کن..//

.

.

.

من ماته این همه دل تنگی ام که از هم نمیپاشه دنیارو... که جا میشه تو یه دل کوچیک... که تنگ شده برات... که هوایی شده تو هجوم نبودنت...

.

.

.

دل به دلم که ندادی، پا به پایم که نیامدی،دست در دستم که نذاشتی، سر به سرم دیگر نگذار که قولش را به بیابان
داده ام…

.

.

.

دَســــتــــ هــــایــَـــم خــالـــی اَنـــد … 

جـایِ خــالــی دَســــتـِـــ تــو را هــــیـــــچ کــَــســ 

بــَــرایــَــم پــُــرنــمـــی کــــنــد … 

راســــتــــ مــــی گـــُـفــتــــ شـــــامــــلو: 

” دَســـــتـــِـــ خـالـی را بـایــَـــد بــَـــر ســَـر کــــوبــیـــد 

.

.

.

کابوس امشبم شده ای تو ؛ 
دوم شخص مفردی که زمزمه ی دوستت دارم را در گوشم نجوا میکرد 
و حال میگوید برو … 
تک فعلی که هیچگاه انتظار شنیدن صیغه ی امرش را نداشتم!

.

.

.

زیباترین غروب: غروب عاشقان
زیباترین سنگ: دل یار
زیباترین مایع: اشک
زیباترین ناله: آه
زیباترین دف: قلب تو
زیباترین کلام :دوستت دارم . . .

.

.

.

دل که بغض کند...
خدا هم که سیب بیاورد ، چیزی به جز
آغوش حوا...
آرامش نمیدهد...!!
لایک=واقعا هم همین طوره...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 233
  • بازدید سال : 732
  • بازدید کلی : 5,504