loading...
سرگرمی وتفریحی
sepehr alijani بازدید : 24 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (1)

آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیكی برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد. برخی پزشکان آمیزش جنسی را در 4 هفته آخر بارداری ممنوع می کنند، ولی همه پزشکان با این نظر موافق نیستند.
معمولاً زوجین می توانند فعالیت جنسی قبلی خود را ادامه دهند. البته اگر در معرض زایمان زودرس باشید یا به تشخیص پزشك خود دچار حاملگی پرخطر باشید بهتر است از نزدیكی خودداری نمایید.

sepehr alijani بازدید : 21 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه بسیاری از پدرها و مادرها نگران‌ پدیده‌ای به نام «بلوغ زودرس» در فرزندانشان هستند و این‌که می‌خواهند بدانند با این پدیده، چگونه باید برخورد علمی و درست داشته باشند.
ظاهر شدن علائم بلوغ از نظر جسمی و هورمونی در دختران قبل از 8 سالگی و در پسران قبل از 9 سالگی، بلوغ زودرس نامیده می‌شود.

sepehr alijani بازدید : 29 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

شايع‌ترين شکايت جنسي زناني كه با دفتر من تماس مي‌گيرند، با اين جمله شروع مي‌شود: «ديگر علاقه‌اي به رابطه‌‌زناشويي ندارم.» حتي زنان جوان اين شکايت را بيان مي‌کنند. نتايج يک بررسي جديد نشان مي‌دهد 40 ميليون نفر از زنان آمريکايي چنين شکايتي دارند اما مشکل چيست؟ آيا اين زنان اين مشکل را با شوهرانشان مطرح کرده‌اند؟...

sepehr alijani بازدید : 20 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

نرخ مرگ و میر در افرادی که ۲ بار در هفته به ارگاسم میرسند، نصف افرادی است که در طول ماه تنها یک مرتبه ارگاسم را تجربه میکنند.
در زیر به فواید رابطه جنسی اشاره می شود:

sepehr alijani بازدید : 29 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

پرده بکارت در دختران یک امر مهم و به نظر من یکی از نعمتهای خاصی است که خداوند متعال در وجود زن نهاده است تا قداست او را بالاتر برده و به وجود مادی زن مثل وجود معنوی و روحانی او ارزش و قداست بیشتری بدهد.زنی که باید در آینده مهمترین رکن خانواده را تشکیل خواهد داده و فرزندان در دامان پاک و پاکیزه او تربیت بیابند . در اصل این پرده بکارت یکنوع ترمز برای حفظ پاکی و عفت زن محسوب می شود هر چند امروزه متاسفانه ...

sepehr alijani بازدید : 28 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

مردم معمولاً از کاندوم شکایت می کنند. می گویند با آن راحت نیستند، میل جنسیشان را کمتر می کند و صمیمیت رابطه  جنسیشان را هم از بین می برد. خیلی ها هم فکر می کنند اگر همسرشان از آنها بخواهد که از کاندوم استفاده کنند یعنی به آنها اعتماد ندارد. اگر همسر شما هم برای خودداری از استفاده از کاندوم، این بهانه ها را آورد، باید بدانید که تنها نیستید.
اما باید بدانید که استفاده از کاندوم حین رابطه جنسی به طور قابل توجهی احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی را کاهش داده و از بروز بارداری نیز جلوگیری به عمل می آورد. به همین دلیل اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم نبود، ارزشش را دارد که راهی برای راضی کردن او پیدا کنید.

sepehr alijani بازدید : 30 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

انزال زودرس هنگامی رخ می دهد که مرد زودتر از هنگامی که خودش یا همسرش می خواهد، انزال پیدا کند. اگر انزال گاهی زودتر از حد معمول رخ می دهد، نباید نگران بود اما اگر همیشه زودتر از زمانی که می خواهید اتفاق می افتد؛ مثلا پیش از آنکه رابطه زناشویی را شروع کنید یا مدت کوتاهی پس از شروع آن، به انزال زودرس دچار هستید...

sepehr alijani بازدید : 23 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

]چرا غذاي شما شبيه غذاي رستوران‌ها نمي‌شود؟ بارها اين سوال را از خودتان پرسيده‌ايد. غذا در رستوران طعم و مزه ديگري دارد و به‌نظر مي‌رسد سرآشپزها از روش‌هاي ديگري استفاده مي‌كنند و آشپزي را تخصصي‌تر انجام مي‌دهند. بيشتر اين تكنيك‌ها اصلا مشكل نيستند. ما چند راز سرآشپزهاي حرفه‌اي را براي شما فاش مي‌كنيم. با اين تكنيك‌ها بدون اين‌كه در وقت غذا پختن شما تغييري ايجاد شود، سطح غذاي شما يك درجه بالا خواهد رفت. امتحان كنيد.

sepehr alijani بازدید : 21 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

برای آنکه آشپز خوبی باشید، نیازی نیست سال ها در آشپزخانه بهترین رستوران ها کار کنید یا زیرنظر یک سرآشپز حرفه ای تعلیم دیده باشید. آشپزی خوب اسراری دارد که مهم ترین آن دانستن اصول صحیح آشپزی است ... سرآشپزهای معروف این نکته ها را رعایت می کنند و به همین دلیل آشپزی آنها همیشه مثال زدنی است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 534
  • بازدید کلی : 5,306