loading...
سرگرمی وتفریحی
sepehr alijani بازدید : 120 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است

لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !

.

.

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی،

خوب بابا فحش نده دیگه،

کارت داشتم که بیدارت کردم.

میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره،

آب نمیره تو دهنش؟

.

.

.

اومدم ازت معذرت خواهی کنم .

میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟

بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی .

آخه الان مگه ساعت ۳ نصفه شب نیست .

خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم .

میشه منو ببخشی !

.

.

می خواستم یه چیز مهم رو بگم پاهات از زیر لحاف اومده بیرون .

یه وقت سرما نخوری!

.

.

.

ببین عزیز دلم پاشو………..

اگه پا نشی قهر میکنما………….

خب دلم برات تنگ شده…………

جون من پاشو…………

پاشدی………….

آفرین عزیزم…………

حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!

.

.

.

به یارو می گن… … … … … …

به تو چه که به یارو چی می گن؟

تو بگیر بخواب…

.

.

از اونجایی که شتر در خواب بیند پنبه دانه،

گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه،

وظیفه خودم دونستم بیدارت کنم!

آخه داشتی بالشتتو می خوردی!

.

.

ببخشید که دیر وقته ولی یه سوال داشتم

که خیلی وقت میخواستم ازت بپرسم

که الآن یادم اقتاد : ایران به کشورهای دیگر نفت میفروشه

بشکشو پس میگیره یا با بشکه میده؟!؟!؟!؟

.

.

.

سلام ….

تو رو خدا ببخش …

نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم …..

واقعاً ببخش ….

سعی کن درکم کنی …

من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم

تا ببینم کجاست !.

شرمنده‌ام

.

.

ای بابا هر شب من باید عین اسکلا با اس ام اس بیدارت کنم ؟

خوب خودت مث بچه ادم پاشو دیگه  اگه خوابی بیدار شو .

اگه بیداری بشین .اگه نشستی پاشو راه برو .

اگه راه میری بدو. اگه میتوی یه پشتک بزن

و خوشحال باش که از طرف من

یه اس ام اس اومده واست

.

.

.

با سلام اینجا تهران است.

ساعت ۳ بامداد …

صدای مردم آزار

.

.

.

شرکت ال جی شما را به ادامه خواب دعوت می کند…!!

.

.

.

قوز بند و کتف بند پاک سمن بخرید

و ببینید چه خوب شما را به ادامه خوابی که در خواب میدید دعوت میکن

.

.

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم

کار خوبی کردم؟

.

.

.

ببخشید که مزاحمت شدم

میخواستم بگم شبا که ما میخوابیم

آقا پلیسه بیداره

.

.

.

سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 3 ساعت دیگه باید بیدار شی

.

.

بچه ها می گن تو اهل سینمایی …

ما سر یه چیز دعوامون شده …

مگه راکی همون رمبو نیست ؟!؟

البته اگه خوابی لازم نیست الان اس ام اس کنی،

فردا صبح هم بگی مشکلی نیست. ولی ما رو بی خبر نذار

.

.

.

پاشو سرت از رو متکا افتاده پایین

.

.

.

باز هم ضایع شدم!

گوشیت سایلنت بود!

.

.

میخواستم ببینم شب‌ ها که میخوای بخوابی،

گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

.

.

.

شده خواب ببینی که وقتی خوابیدی تو خواب داری خواب میبینی

که خوابی و داری می خوابی و خواب خوابو میبینی

که در اون حالی که تو خواب داری خواب خواب رو میبینی

تو خواب همونطور که خوابی یکی دیگه هم مثل خودت خوابه

و تو خوابش خوابه خوابو میبینه و همین طور که خوابیده

تو خواب به تویی که خوابی بگه:چقدر سرکاری؟

.

.

این SMS تنها برای بیدار کردن شما ارسال شده

و هیچ ارزش دیگری ندارد حالا می تونی بری بخوابی شب بخیر……

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 530
  • بازدید کلی : 5,302