loading...
سرگرمی وتفریحی
sepehr alijani بازدید : 20 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

باید راز بـــُزرگـــی را
به تو بگویم... 

این که در نبــودَت،
آســـِمــان آبـــی نیـــــست.......

.

.

.

مـــن نـمـیــبـخــشــم اگـه جـــای پـات بـی جـــای پـام روی جــائی حـک بـشـه

حسین پناهی (آسمانی بود و پر گشود)

.

.

.

بی دلیل برای خودم...
قدم هایم که ب ساحل رسید!
ساحل،دریا را به زیر پایم ریخت...
اما ساحل چه میدانی تو...
منم دلم زیر پای کسی دیگر له شد...
زحمت نکش...من دلی برای باختن به تو ندارم!

.

.

.

به سلامتی خودم و خودت
که وقتی میبینیم عشقمون پست پسرای دیگر رو لایک میکنه و باهاشون گرم میگیره..
فقط ساکت میشینیم و بغضمونو قورت میدیم... :(

.

.

.

هـــر گــــاه بـه تــو فـــکـر مـــیــکـنم ...
حـــواســم از هــمه چــیز پــرت مــیشود ...
و مـــن چـه روز هـای بــیهوده ای را ســپری مــیـکنم ...
بـا بــیسـت و چـهار سـاعـت حـواس پـرتی!!!

.

.

.

خوابم نمیبرد...

به همه چیزفکر کرده ام...

بیشتر به "تو" و میدانم که خوابی...

و قبل از بسته شدن چشم هایت

به همه چیز فکر کرده ای...

جز "من"

.

.

.

آنقدر منتظر نامه هایت هستم که حتی قبض آب هم مرا خوشحال میکند...!!

.

.

.

یه بغض غریب تو گلوم لونه کرده... و یه احساس غریب تر داره تبر به ریشه بودنم میزنه... چقدر سخته آرزوی کسی رو داشتن که آرزوتو نداره... چقدر سخته به فکر کسی بودن که به فکر تو نیست... خواستم رو یادت خط بکشم... خواستم که دیگه دلتنگت نباشم... اما قطره اشکی که رو گونم سر خورد بهم فهموند که هیچوقت نمیتونم... نمیری از یادم...

.

.

.

من نفیدونم آیادردی بالاتر از این هست که دستت تو عاشقی جلوی همه رو بشه؟
لایک=بله اگر طرف بهت پوزخند بزنه (یعنی همین قدر تونستی خودتو نگه داری)

.

.

.

برای دیدن گُل باید علفهای هرز را له کرد...
...
....
.....
حالا میتوانی با خیال راحت بروی،مرا لگد کردیو به گُلت رسیدی،
ولی به یاد داشته باش علف هرزم زندست اونم نفس میکشه...

.

.

.

بخشیدمت اما برو.... دیگه نه تحمل شنیدن دروغ دارم و نه قدرت پذیرفتن یه شکست تازه رو............. نمی خوام به زانو افتادنم رو ببینی!!! برو........

.

.

.


اشتباهی که همه عمر پشیمانم کرد 

 اعتمادی بود که بر هر کس من میکردم

.

.

.


کبوتر های قلبم را به سویت میپرانم 

 شاید از تو آیین محبت بیاموزند . . .

.

.

.


>>———>>>

این تیر بخوره تو قلب بد خواهات !

.

.

.


دلبرم در مذهب ما بی وفائی کار نیست 

 شمع اگرعاشق نباشد تا سحر بیدار نیست . . .

.

.

.



کاش میشد وقت رفتن چشم هایم را کنار تو بگذارم

 تا که در حسرت دیدارت نمانم . . .

.

.

.



تا به قله عشق صعود نکنی 

 دامنه دوست داشتن را زیر پایت نخواهی دید . . .

.

.

.


سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند 

 به یاد روز هایی که بودنت را نفهمیدم . . .

.

.

.


چشمام غرق اشک ، دلم غرق خون 

تو چه میدانی از دریائی که میجوشد از درون

برای بودن تو . . .

.

.

.



دلتنگم و دیدار تو درمان من است 

 بی رنگ رخت زمانه زندان من است . . .

.

.

.


تا کدوم ستاره دنبال تو باشم 

 تا کجا ی خبر از حال تو باشم

مگه میشه از تو دل برید و دل کند 

بگو میخوام تا ابد مال تو باشم . . .

.

.

.


باران را بهانه کردم و گریستم 

 تا کسی نداند گرفتار کیستم . . .

.

.

.


تا توانی در جهان همراه اهل درد باش 

یا مبر نامی ز مردی یا حقیقت مرد باش . . .

.

.

.



ای ماه که آسمان خانه توست 

 به گلم بگو که یار دلدارت دیوانه توست . . .

.

.

.


تبسم را نمیتوان خرید نه به گدائی 

 نه به زور ستاند و نه دزدید . . .

.

.

.



اگر باد بودم دنیا را با خود میبردم 

که بفهمه که ارزشی نداره . . .

.

.

.


پیامت زیبا ، مرامت بی همتا 

دوستیمون پا بر جا ، به یادتم همه جا . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 722
  • بازدید کلی : 5,494