loading...
سرگرمی وتفریحی
sepehr alijani بازدید : 23 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

حافظا دیدی که کنعان دلم بی ماه شد ، عاقبت با اشک غم کوه امیدم کاه شد ، گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی ، یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
گفتی تا شقایق هست زندگی باید کرد. شقایق هست تو نیستی چه باید کرد.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
از آبشار پرسیدم کیستی ؟ گفت اشک کوه ، گفتم از چه می نالی؟ گفت از جدایی دوست!
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
ای کاش گذر زمان در دستانم بود: آنوقت لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم که برای بی تو بودن دیگر وقتی نمیماند.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
من امشب از فراق یار میگریم بسان عاشقان زار میگریم ، رفیق نیمه راه شد یار دیرینم ، دلم افسرده است بسیار میگریم.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
مرگ حقه ، حق همیشه پابرجا. پس هیچ وقت حق رو که همیشه پابرجاسات رو فراموش نکن.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
زدم فریاد خدایا این چه رسمی است ، رفیقان را جدا کردن هنر نیست ، رفیقان قلب انسانند خدایا ، بدون قلب چگونه می توان زیست.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
ز هجران تو پرپر می زند دل ، ز دل تنگی به هر در می زند دل ، چو بلبل در فراق رویت ای گل ، به دیوار قفس سرمیزند دل
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
شبی از سوز دل گفتم قلم را ، بیا بنویس غم های دلم را ، گفتا برو بیمار عاشق ، ندارم طاقت این همه غم را
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
یه لحظه دلم خواست صدایت بکنم ، گردش به حریم با صفایت بکنم ، آشوب دلم به من چنین فرمان داد در سجده بیفتم و دعایت بکنم.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
امروز را برای بیان احساس به عزیزت غنیمت شمار ، شاید فردا احساسی باشد اما عزیزی نباشد.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
ارزش بودنت را همیشه از اندیشه یک لحظه نبودنت میتوان فهمید!
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد؟ نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد ، گلویم سوتکی باشد به دست کودک گستاخ و بازیگوش و او یک ریز و پی در پی دمگرم خویش را در گلویم سخت بفشارد و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد بدین سان بشکند سکوت مرگبارم را.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
امروز اومده بود دیدنم ، با یه نگاه مهربون ، همون نگاهی که سالها آرزوشو داشتمو ازم دریغ میکرد. گریه کرد و گفت دلش واسم تنگ شده. وقتی رفت ، سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
شب است و آسمان را غم گرفته / سکوتم با نگاهش دم گرفته / شب است و کهکشانی در کنارم / ولی از دوریت من بیقرارم
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
امشب این خانه عجب حال و هوایی دارد. گپ زدن با در و دیوار صفایی دارد. همه رفتند از این خانه بجز غم ، باز این یار قدیمی چه وفایی دارد.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
من آن شمعم که شبها در شبستان تو میسوزم ، به ظاهر شاد و در باطن ز هجران تو میسوزم.
●.●●..●●●.●●..●●اس ام اس تسلیت مرگ●.●●..●●●.●●..●●
زندگی کن!
حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی. چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر برایت میسازد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 586
  • بازدید کلی : 5,358