loading...
سرگرمی وتفریحی
sepehr alijani بازدید : 28 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

تماس اضطراری با باتری خالی به وسیله گوشی های سونی اریکسون


در گوشی های سونی اریکسون قابلیت بسیار جالبی نهفته است که ما را بیشتر به یاد بنزین ذخیره شده در باک ماشین های پیشرفته می اندازد! حتما برای شما نیز پیش آمده است که قصد گرفتن تماس یا کار ضروری دیگری با گوشی خود دارید ، اما گوشی شما شارژ ندارد. در این موارد راه چاره ای که به ذهن افراد میرسد استفاده از تلفن ثابت یا همگانی و حتی قرض گرفتن گوشی افراد دیگر است. اما اگر گوشی شما سونی اریکسون دست نگاه دارید ، چرا که گوشی شما یک شارژ مخفی نیز در خود ذخیره است که در لحظات اورژانسی فریادرس شما خواهد شد. در این ترفند نحوه روشن کردن گوشی با شارژ خالی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بدین منظور:
پس از خاموش شدن گوشی و پس از آن که اطمینان پیدا کردید گوشی خالی از شارژ باتری دیگر به روش معمول روشن نخواهد شد، کافی است:
کلید Power گوشی را به مدت 15 ثانیه نگه دارید.
پس از 15 ثانیه خواهید دید که گوشی شما روشن خواهد شد!
حالا میتوانید دکمه را رها کنید.
اکنون گوشی شما روشن شده است و میتوانید یک تا دو تماس کوچک اورژانسی با گوشی خود بگیرید.

این موضوع از ابتکارات شرکت سونی اریکسون است که در مواقع ضروری به کمک استفاده کنندگان این گوشی ها می آید.

استخراج عکس تم گوشیهای سونی اریکسون


ممکن است شما نیز تا به حال تم های مختلف سونی اریکسون را نصب کرده باشید و دوست داشته باشید عکس های ثابت یا متحرک به کار رفته در این تم ها را جداگانه ذخیره کنید. در این ترفند راه حلی بسیار ساده برای استخراج عکس ها از تم های مخصوص سونی اریکسون به شما معرفی خواهیم کرد ، برای اینکار نیاز به هیچ نرم افزار جانبی نیز نخواهید داشت.

برای اینکار:
توسط My Computer به محلی که تم در آن موجود است بروید. (فایل نصب تمی که دانلود کرده اید یا بر روی CD دارید).
اکنون دقت کنید قابلیت نمایش پسوند فایلها فعال باشد. اگر این طور نیست در My Computer از منوی Tools به Folder Option بروید. در تب View تیک گزینه Hide extensions for file types را بردارید و OK کنید.
سپس فرمت فایل تم را (معمولا thm.) را پاک کرده و (zip.) را جایگزین آن نمایید.
حال به سادگی با راست کلیک بر روی این فایل و انتخاب Extract Files میتوانید محتویات تم ساخته شده را از حالت فشرده خارج کنید.


در پوشه ایجاد شده ، تصاویر نیز موجودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس برداری صحیح با گوشی های سونی اریکسون


بسیاری از افراد در هنگام انتخاب و خرید یک گوشی مناسب، گوشی های سونی اریکسون را به خاطر کیفیت دوربین این گوشی ها بر میگزینند. قابلیت عکس برداری دوربینهای گوشی سونی اریکسون مطمئنا خوب است اما هم اکنون قصد داریم تا 4 ترفند ایده آل برای این گوشی ها را برای شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها میتوانید به شکل کاملا صحیح و بهینه از دوربین سونی اریکسون استفاده کرده و عکس برداری صحیحی داشته باشید:


1- از گزینه Night در روز به هیچ عنوان استفاده نکنید. هنگامی که از این گزینه در روز و یا در مکان هایی که نور مناسب و کافی وجود داشته باشد استفاده کنید , عکس شما کیفیت جالبی نخواهد داشت و رنگ ها به صورت غیر طبیعی می شوند.

2- برای اینکه شما بتوانید از زوم بالاتری بهره مند شوید، می توانید اندازه تصویر خود را کوچکتر کرده تا زوم بالاتری داشته باشید.

3- گوشی هایی که Auto Focus دارند از یک قابلیت بسیار عالی بر خوردار هستند. در بعضی مواقع شما شاهد بوده اید که تصاویر شما مات و یا به صورت بسیار بد افتاده است. گوشی هایی که دارای Auto Focus می باشند دیگر با همچین مشکلاتی مواجه نخواهند بود.

4- برای عکس برداری با گوشی های Auto Focus ابتدا کلید عکس برداری را فشار دهید. سپس کمی صبر کنید تا لنز دستگاه به طور اتوماتیک فاصله بین جسم تا لنز را فاصله گیری کند و نور، رنگ و... را تنظیم نمایید. بعد از چند لحظه دوباره دکمه عکس برداری را فشار دهید و از عکس خود لذت ببرید.

ارسال SMS ناشناس توسط گوشی های سونی اریکسون


قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنا برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملا مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد.

ابتدا به این نکات دقت کنید:
این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرا سونی اریکسون هستند همانند W800 , W810 , W550 ,K750 , K700 , S700 و ... .
برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.

اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.


حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و ایمیل info@sarzaminndownload.com را وارد نمایید. در پایان پیام را ارسال کنید.

اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاع از آخرین تماسها حتی در صورت حذف Call Log در گوشیهای سونی اریکسون


حتما برایتان اتفاق افتاده است که فردی گوشی شما را برای برقراری یک تماس قرض بگیرد و پس از اتمام تماس ، شماره ای که با آن تماس گرفته است را از بخش Call Log گوشی پاک می کند تا شما ندانید با چه شماره ای تماس گرفته است و یا چه شماره ای به گوشی شما زنگ زده بوده است .


 یا شاید در جستجوی شماره ای هستید که قبلا با آن تماس گرفته اید و در دفترچه تلفن خود ندارید و از شانس بد شما بخش Call Log که نیز که شماره هایی که با آن ارتباط برقرار کرده اید را نگهداری می کند ، پاک کرده اید.

 و یا شاید قصد خرید یک گوشی را دارید که فروشنده آن ادعا می کند گوشی کاملا آکبند و نو بوده و تاکنون از آن استفاده نشده است و شما قصد دارید واقعا از این موضوع مطمئن شوید که آیا واقعا تماسی با گوشی برقرار نشده است.


 در چنین مواردی چه می کنید ؟

شایان ذکر است این ترفند تنها مخصوص گوشیهای سونی اریکسون با پلتفرم جاوا می باشد:
برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید .
1- وارد بخش Contact (دفترچه تلفن) شوید .
2- گزینه New contact را انتخاب کنید .
3- سپس گزینه New number را انتخاب کنید.
4- گزینه Look up را انتخاب کنید .
5- سپس گزینه More را بزنید .
6- گزینه Unsaved nos را انتخاب کنید


اگر زبان تلفن همراه شما فارسی است ، گزینه ها به ترتیب از چپ به راست از این قرار خواهند بود:
مخاطبین » افزودن » شماره جدید » افزودن » جستجو » بیشتر » شماره ذخیره نشده


خوب چه می بینید ؟
بله آخرین شماره هایی که توسط گوشی شما با آنها ارتباط برقرار شده است ! (تماس گرفته شده و پاسخ داده شده ) را مشاهده خواهید کرد . این لیست قابل حذف نیست و همواره تا 99 شماره آخر را نمایش می دهد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ورژن فیرم ویر ( سیستم عامل ) گوشی را نشان می دهد.
11*>*>>*<

تغییر سریع روشنائی صفحه تصویر:
در حالت دوربین بروید و سپس درحالیکه دگمه * را نگه داشته اید با حرکت جوی استیک به بالا و یا پائین روشنائی صفحه را کم و زیاد کنید

بی شک برای شما هم پیش آمده که در مکان خاصی باشید و نتوانید در همان لحظه به تماس های تلفنی که با شما برقرار می شود پاسخ دهید . (مثلا در جلسات و یا هنگام نماز)

البته اکثرا در چنین مواقعی یا گوشی خود را خاموش می کنند و یا آن را در حالت سکوت (Silent) قرار می دهند
اما هر کدام از این روشها معایب خاص خود را دارند .
در صورتی که گوشی همراه خود را خاموش کنید ، بی شک هیچ فردی قادر نیست با شما تماس برقرار کند و مخاطب با توجه به اینکه گوشی شما خاموش است از تماس مجدد پرهیز خواهد می کند . ضمن آنکه شما نیز نمی فهمید در هنگامی که تلفن همراهتان خاموش بوده ، چه کسانی با شما تماس گرفته اند .
در حالت دوم هم با توجه به اینکه گوشی شما در حالت سکوت (Silent) قرار دارد ، لذا فرد به تصور اینکه شما به تلفن او جواب نمی دهید از برقراری تماس با شما منصرف می شود .

اما اینبار قصد معرفی ترفندی را داریم که با استفاده از آن در گوشی های سونی اریکسون قادرید تا امکانی را فراهم کنید که در صورتی فردی با شما تماس گرفت بدون آنکه گوشی شما زنگ بخورد ، برای طرف مقابل بوق اشغال پخش شود و شماره فرد نیز بر روی تلفن همراه شما نقش می بندد .
لذا با توجه به اینکه برای فرد مقابل بوق اشغال پخش شده ، بی شک فرد مورد نظر گمان می کند که شما با فرد دیگری مشغول به صحبت هستید و لذا به طور حتم مجددا با شما تماس برقرار می کند و شما نیز با توجه اینکه مطلع شدید که کسی با شما تماس گرفته ، در صورتی که بخواهید با وی صحبت کنید ، کافی است محلی که دران هستید را ترک کرده و بعد از اینکه فرد مجددا با شما تماس برقرار کرد به تماس وی پاسخ دهید . همچنین با استفاده از این ترفند قادرید تا گوشی شما تنها برای نفرات خاصی زنگ بخورد و برای اشخاص دیگر بوق اشغال پخش شود .
تصور کنید منتظر تماس فرد خاصی هستید ، اما در همان هنگام افراد دیگری نیز به شما زنگ می زنند و شما مجبورید به خاطر اینکه منتظر تماس فرد خاصی هستید از صحبت با انهخا اجتناب بپرهیزید ولی با استفاده از این قابلیت ، گوشی شما تنها برای افراد خاصی زنگ خواهد خورد و برای بقیه اشخاص بوق اشغال پخش خواهد شد .

 

برای فعال کردن این قابلیت ابتدا به منوی اصلی در گوشی خود مراجعه کرده و سپس بر روی Setting کلیک کنید ، حال در قسمت General به بخش Profile رفته و یکی از پروفایلها را غیر از پروفایل Normal انتخاب کنید (مثلا Meeting ) حال More را بزنید و گزینه View and edit را انتخاب کنید .
حال از عناوین نمایش داده شده ، گزینه Accept calls را انتخاب کنید و سپس گزینه None را انتخاب کنید . پس از انجام این عمل و ذخیره پروفایل هرگاه پروفایل مورد نظر را انتخاب کنید برای تمام کسانی که با شما تماس برقرار می ککند بوق اشغال پخش خواهد شد و شما نیز متوجه خواهید شد چه کسانی با شما تماس برقرار کرده اند .

در صورتی که قصد دارید گوشی شما تنها برای افراد خاصی زنگ بخورد کافی است در همان قسمت به جای انتخاب None گزینه Only from List را انتخاب کنید و شماره یا شماره هایی که قصد برقراری ارتباط با آنها را دارید انتخاب کنید .

تا اینجای کار شما این قابلیت را به گوشی خود در یکی از پروفایلها اضافه کردید .

حال برای فعال سازی کافی است هرگاه لازم بود پروفایل مورد نظر را فعال کنید .

 جهت فعال سازی هر پروفایل ، یکبار دکمهPower (دکمه ای که با ان گوشی را خاموش و روشن می کنید) بفشارید و سپس پروفایل مورد نظر را برگزینید .

جهت بازگشت به حالت اولیه کافی است پروفایل Normal را انتخاب کنید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 718
  • بازدید کلی : 5,490