loading...
سرگرمی وتفریحی
sepehr alijani بازدید : 25 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (1)

آیا می توانیم در طول بارداری آمیزش داشته باشیم؟ معمولاً در یک بارداری عادی نزدیكی برای زن باردار سالم و همسرش ایرادی ندارد. برخی پزشکان آمیزش جنسی را در 4 هفته آخر بارداری ممنوع می کنند، ولی همه پزشکان با این نظر موافق نیستند.
معمولاً زوجین می توانند فعالیت جنسی قبلی خود را ادامه دهند. البته اگر در معرض زایمان زودرس باشید یا به تشخیص پزشك خود دچار حاملگی پرخطر باشید بهتر است از نزدیكی خودداری نمایید.

sepehr alijani بازدید : 22 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

امروزه بسیاری از پدرها و مادرها نگران‌ پدیده‌ای به نام «بلوغ زودرس» در فرزندانشان هستند و این‌که می‌خواهند بدانند با این پدیده، چگونه باید برخورد علمی و درست داشته باشند.
ظاهر شدن علائم بلوغ از نظر جسمی و هورمونی در دختران قبل از 8 سالگی و در پسران قبل از 9 سالگی، بلوغ زودرس نامیده می‌شود.

sepehr alijani بازدید : 29 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

شايع‌ترين شکايت جنسي زناني كه با دفتر من تماس مي‌گيرند، با اين جمله شروع مي‌شود: «ديگر علاقه‌اي به رابطه‌‌زناشويي ندارم.» حتي زنان جوان اين شکايت را بيان مي‌کنند. نتايج يک بررسي جديد نشان مي‌دهد 40 ميليون نفر از زنان آمريکايي چنين شکايتي دارند اما مشکل چيست؟ آيا اين زنان اين مشکل را با شوهرانشان مطرح کرده‌اند؟...

sepehr alijani بازدید : 20 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

نرخ مرگ و میر در افرادی که ۲ بار در هفته به ارگاسم میرسند، نصف افرادی است که در طول ماه تنها یک مرتبه ارگاسم را تجربه میکنند.
در زیر به فواید رابطه جنسی اشاره می شود:

sepehr alijani بازدید : 30 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

پرده بکارت در دختران یک امر مهم و به نظر من یکی از نعمتهای خاصی است که خداوند متعال در وجود زن نهاده است تا قداست او را بالاتر برده و به وجود مادی زن مثل وجود معنوی و روحانی او ارزش و قداست بیشتری بدهد.زنی که باید در آینده مهمترین رکن خانواده را تشکیل خواهد داده و فرزندان در دامان پاک و پاکیزه او تربیت بیابند . در اصل این پرده بکارت یکنوع ترمز برای حفظ پاکی و عفت زن محسوب می شود هر چند امروزه متاسفانه ...

sepehr alijani بازدید : 29 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

مردم معمولاً از کاندوم شکایت می کنند. می گویند با آن راحت نیستند، میل جنسیشان را کمتر می کند و صمیمیت رابطه  جنسیشان را هم از بین می برد. خیلی ها هم فکر می کنند اگر همسرشان از آنها بخواهد که از کاندوم استفاده کنند یعنی به آنها اعتماد ندارد. اگر همسر شما هم برای خودداری از استفاده از کاندوم، این بهانه ها را آورد، باید بدانید که تنها نیستید.
اما باید بدانید که استفاده از کاندوم حین رابطه جنسی به طور قابل توجهی احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی را کاهش داده و از بروز بارداری نیز جلوگیری به عمل می آورد. به همین دلیل اگر همسرتان راضی به استفاده از کاندوم نبود، ارزشش را دارد که راهی برای راضی کردن او پیدا کنید.

sepehr alijani بازدید : 31 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

انزال زودرس هنگامی رخ می دهد که مرد زودتر از هنگامی که خودش یا همسرش می خواهد، انزال پیدا کند. اگر انزال گاهی زودتر از حد معمول رخ می دهد، نباید نگران بود اما اگر همیشه زودتر از زمانی که می خواهید اتفاق می افتد؛ مثلا پیش از آنکه رابطه زناشویی را شروع کنید یا مدت کوتاهی پس از شروع آن، به انزال زودرس دچار هستید...

sepehr alijani بازدید : 25 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

اينترنت اکسپلورر يا مرورگر وب ميکروسافت پر کاربرد ترين مرور گر وبي است که مليونها نفر از سراسر جهان به وسيله آن به جستجو در اينترنت مي پردازند. اين نرم افزار در عين سهولت استفاده که رمز موفقيت آن نيز مي باشد رمز و رازهاي فراواني را نيز به همراه خود دارد که با دانستن آنها زندگي اينترنتي شما راحت تر و دلپذير تر مي گردد. 149 راز در مرور گر وب ميکروسافت را جاي ديگري نخواهيد يافت! پس فرصت را از دست ندهيد. برای خواندن متن  روی ادامه ی مطلب کلیک کنید. 

sepehr alijani بازدید : 30 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

  ويندوز XP دو نوع فشرده سازي را در اختيار کاربر قرار مي دهد در روش اول که مطمئنا با آن آشنا هستيد ميتوان با کيلک راست بر روي فايل يا شاخه > انتخاب Send To > انتخاب گزينه Compressed (Zipped) Folder آنرا را فشرده ساخت آنهم با پسوند ZIP

اما روش دوم که خيلي جالبتر و در نوع خود بي همتاست به صورت زير امکان پذير است :

?) سيستم فايلي ويندوز XP بايستي حتما NTFS باشد (اين سيستم فايلي بعد از دو سيستم آشنايFAT و FAT32 بوجود آمده و از سرعت و امنيت بيشتري در مقايسه با دو سيستم قبلي در نگهداري و ذخيره اطلاعات پشتيباني مي کند) براي اطلاع از سيستم فايل XP خودتان بر روي درايو حاوي ويندوز XPکليک راست >انتخاب گزينه Properties > برگه General > در قسمت File system ميتوانيد نوع سيستم تخصيص داده را ببينيد .

اگر در اين قسمت عبارت NTFS به چشم ميخورد مي توانيد به مرحله ? عزيمت فرماييد و گرنه بايد نوع سيستم فايلي را به NTFS تبديل کنيد آنهم با استفاده از فرمان زير که بايد آنرا در خط فرمان داس وارد کنيد

convert drive: /fs:ntfs

 که به جاي عبارت drive نام درايو حاوي XP را بگذاريد به نکته هاي زير توجه کنيد

الف) نکته فوق العاده مهم ) توجه داشته باشيد که محتواي درايو با سيستم NTFS هرگز به کمک سيستم عاملي که بر پايه يکي از دو سيستم FAT يا FAT32 استوار است قابل دسترسي نخواهد بود.

ب) در هنگام نصب ويندوز XP نيز در مورد تبديل سيستم فايلي به NTFS از شما سوال مي شود که ميتوانيد با آن موافقت کنيد همچنين فرايند تبديل را مي توانيد به کمک برنامه سودمند Partition Magic به آساني انجام دهيد.

ج) به شخصه هنوز برنامه اي نديده ام که با اين سيستم مشکل داشته باشد مگر اينکه اصلا با نصب در ويندوز XP سازگاري نداشته باشد.

د) فرايند تبديل حدود ?? تا ?? دقيقه بسته به حجم درايو طول خواهد کشيد.

ه) فرمان بالا اطلاعات را پاک نخواهد کرد و طبيعتا نبايستي آسيبي به ويندوز برساند اما به پيامهاي داده شده در حين کار حتما توجه کنيد.

و) فرمان بالا بر روي هر درايوي قابل اجراست چه ويندوز روي آن باشد چه نباشد.

ز) اگر خداي نکرده زماني از اين تبديل پشيمان شديد مي توانيد با استفاده از برنامه Partition Magic به حالت اوليه بازگرديد.

?) اگر مي خواهيد يک درايو با سيستم فايلي NTFS را فشرده کنيد بر روي آن کليک راست > Properties> برگه General > انتخاب گزينه Compress drive to save disk space و اگر ميخواهيد فايل يا شاخه اي در درايو با سيستم فايلي NTFS را فشرده کنيد بر روي آن کليک راست > Properties > برگه General > دکمه Advanced > انتخاب گزينه Compress contents to save disk space

تذکر ?) ويندوز پس از انتخاب فايل فشرده شده به سرعت آن را از حالت فشرده در مي آورد و پس از بستن دوباره به سرعت آن را فشرده ميکند بدون اينکه شما چيزي مشاهده کنيد.

تذکر ?) فشرده سازي مي تواند تا حدي باعث کندي واکنش پذيري سيستم شود.

تذکر ?) به کمک فشرده سازي مي توانيد تقريبا فضاي اشغال شده را به نصف کاهش دهيد.

تذکر ?) فايلها شاخه ها و درايوهاي فشرده شده به رنگ متفاوت نمايش داده مي شوند.

تذکر ?) عمل 

sepehr alijani بازدید : 31 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

يکي از مشکلات ويندوز xp راه نفوذ به آن در صورت فراموش کردن password مي باشد .

همانطور که همه شما مي دانيد xp امکان جالب switch user را دارد که مي توان محيط را براي کار userهاي مختلف فراهم کرد .

 

حالا اگر شما اين password را فراموش کنيد چاره چيست؟.

 

 در اين حالت چند راه نفوذ هست و آن اين است که در هنگام ظاهر شدن منوي کاربران در ابتدا ، دو بار کليدهايALT+CTRL+ DELETE را فشار دهيد سپس در قسمت نام کلمه administrator را تايپ کرده و قسمت password را خالي بگذاريد و Ok را بزنيد در اين حال وارد سيستم مي شويد.

 

حال اگر در هنگام نصب ويندوز Xp برايAdmin پسورد گذاشته باشند چه كار كنيم؟

 

براي اين كار قبل يا هنگام بالا آمدن ويندوز كليد F8 را زده سپس بسته به نوع نياز خود بكي از گزينه هايSafe Mode را انتخاب كنيد.

sepehr alijani بازدید : 19 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

يد. در اينجا سوالي مبني بر (Save to cmos and exit (Y/N از شما پرسيده مي شود. كليد Y را فشار دهيد دهيد تا سيستم دوباره Restart شود. بعد از Restart سيستم سه پيغام زير ظاهر ميشود: 
CD-ROM Start up menu 
1.Boot from hard disk 
2.Boot from CD-ROM 
سپس گزينه 
2 را اتنخاب كرده تا سيستم از روي CDبوت شود. بعد از آن پيغام هاي زير صادر مي گردد: 
Microsoft Widows98 Start up menu 
1.Start Windows98 Setup from CD-Rom 
2. Start Computer with CD-Rom support 
3.Start computer without CD-rom Support 
4.View the Help fil

sepehr alijani بازدید : 23 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

HyperTerminal  برنامه اي است كه توسط آن مي توانيد با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نياز به اينترنت) فايلهايي را از هر نوع به دوستانتان ارسال و يا از آنها فايلهايي را دريافت نماييد. 

شايد شما هم مانند من از ارسال فايلها توسط ابزار ذخيره سازي (مانند 
CD، ديسك و...) خسته شده ايد در اين قسمت قصد داريم به بررسي يكي از قابليتهاي جذاب و كمتر شناخته شده ويندوز كه توانايي بالايي در ارسال و دريافت فايلهاي مختلف به نام Hyper Terminal بپردازيم. 

sepehr alijani بازدید : 20 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

حتما تا به حال اتفاق افتاده است که بعد از نصب يک نرم افزار به هر دليل سيستم عامل و برنامه هاي کاربردي شما آسيب ديده است حتي ممکن ويروسي شدن سيستم و يا پاک شدن چند فايل سيستمي علت بالا نيامدن ويندوز باشد.

در اين گونه شرايط معمولا گزينه اي جز عوض کردن ويندوز و تمام برنامه هاي آن پيش روي کاربران نمي باشد .

براي جلو گيري از وقوع اين حالت استفاده از (
GO BACK)بسيار مفيد خواهد بود .همان طور که از نام اين برنامه برمي آيد اين نرم افزار هميشه تنظيمات صحيح ويندوز را به خاطر مي سپارد و در صورت نياز کاربر وارد عمل مي شود با استفاده از اين برنامه ديگر هرگز به فکر عوض کردن ويندوز نباشيد .

همچنين اين برنامه مي تواند تمامي فايلهاي پاک شده از سيستم را دوباره بازيابي کند براي استفاده کافيست در زمان بالا آمدن ويندوز کليد 
Space Bar را فشار دهيد با ظاهر شدن صفحه(GO BACK) شما قادر خواهيد بود سيستم را به حالتي صحيح در گذشته هدايت کنيد.

قابليتهاي برنامه و نکات کليدي در استفاده از آن بدين صورت مي باشد :


1)اين برنامه به طور معمول مقدار ده درصد از کل ظرفيت هارد ديسک را براي انجام فعاليتهاي خود اشغال مي کند.

2)اين برنامه داراي خاصيت( 
Auto-Revert ) مي باشد اين قابليت قادر به بازگرداني اطلاعات به صورت خود کار است .

3)قابليت بازگرداني کل هارد ديسک ( 
Revert Drive ) اين قابليت امکان بازيابي کل اطلاعات درايو را فراهم مي کند.

4)بوت شدن از فلاپي ديسک اين قابليت سبب بوت شدن کامپيوتر از روي فلاپي مي شود.

5)اين برنامه به صورت خود کار از تمامي درايوهاي سيستم محافظت مي کند و نمي توان در حالت عادي محافظت از سيستم را محدود به درايو خاصي از هارد ديسک کرد .

در اين جا به موارد و نکات اصلي در مورد نرم افزار اشاره گرديد لازم به ذکر است اين برنامه داراي جزييات فراواني است که کاربران حتما در زمان استفاده به وجود آن پي خواهند برد .

لینک دانلود NORTON GO BACK با حجم 3.66 مگا بایت :

http://download.9down.com/Retail/Symantec.Norton.GoBack.v4.0.Retail-SSG.rar

sepehr alijani بازدید : 23 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

در انتظار ديدنت همه دلها بيقرارند ..... اي تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

به اميد روزي که متن تمام اس ام اس ها يک جمله باشد و آن : مهدي آمد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

سر راهت در انتظارم ..... برده هجرت صبر و قرارم ...... جز ظهورت اي گل زهرا ..... به خدا حاجتي ندارم
کجايى اى هميشه پيدا از پس ابرهاى غيبت؟

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

sepehr alijani بازدید : 25 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

میلاد حجت خدا ، دوازدهمین ساغر الهی بر منتظران جمالش مبارک باد . . .
 
 
http:///images/46105041632172478879.gif
سلام ای انتظــار انتظـــارم  / سلام ای رهبر و ای یادگارم
سلامم بر تو ای فرزند زهرا /  سلامم بر تو ای نـــاجی دنیا . . .
ولادت حضرت حق مهدی صاحب الزمان بر شما مبارک
http:///images/46105041632172478879.gif
دل شود امشب شکوفا در زمین
می زند لبخند شادی بر زمین
آسمان ِ دل تبسم می کند
روی ماهت را تجسم می کند . . .
ولادت حضرت مهدی (عج) مبارک
sepehr alijani بازدید : 18 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
آیا میدانستید که طولانی ترین لباس عروس دنیا به طول ۱۰ متر است ؟ آیا میدانستید که روز تولد شما حداقل با ۹ میلیون نفر دیگر یکی است ؟ آیا میدانستید که جلیقه ضد گلوله، ضد آتش، برف‌پاك‌كن شیشه و چاپگرهای لیزری را زنان اختراع کردند ؟ آیا میدانستید که تمامی خرس‌های قطبی چپ ‌دست هستند ؟ آیا میدانستید که فیل ها تنها جانورانی هستند كه قادر به پریدن نیستند ؟ آیا میدانستید که بطور متوسط، مردم آنقدر از عنكبوتها میترسند كه نمیتوانند آنها را بكشند ؟ آیا میدانستید که مورچه همیشه بر روی سمت راست بدن خود سقوط میكند ؟
sepehr alijani بازدید : 24 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
آیا میدانستید که نوزاد انسان بیش از 300 استخوان دارد که با رشد بعضی از آنها به یكدیگر جوش می خورند ؟ آیا میدانستید که تقریباً یك سوم وزن یك زن و یك دوم وزن یك مرد را ماهیچه تشكیل می دهد ؟ آیا میدانستید که لایه بیرونی پوست انسان هر ۲ هفته یکبار با سلولهای جدید تعویض می شود ؟ آیا میدانستید که خوردن یک سیب اول صبح، بیشتر از قهوه باعث دور شدن خواب آلودگی می‌شود ؟ آیا میدانستید که موشهای صحرایی سالانه یک سوم ذخایر غذایی جهان را نابودمی سازند ؟
sepehr alijani بازدید : 21 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)
آیا میدانستید با چشم غیر مجهز به دوربین و یا تلسکوب شش هزار ستاره را در آسمان مشاهده کرد ؟ آیا میدانستید که کشور تایوان از نظر موقیعت جغرافیائی در خطرناکترین نقطعه جهان قرار دارد .منظور از نظر حوادث طبعی می باشد ـ
sepehr alijani بازدید : 43 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم

و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنم

آرزومند خوشبختی شما (...)

 

×××××××××××××××××××××

 

بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد

عمل پیوندتان مبارک باد . . .

sepehr alijani بازدید : 23 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

]چرا غذاي شما شبيه غذاي رستوران‌ها نمي‌شود؟ بارها اين سوال را از خودتان پرسيده‌ايد. غذا در رستوران طعم و مزه ديگري دارد و به‌نظر مي‌رسد سرآشپزها از روش‌هاي ديگري استفاده مي‌كنند و آشپزي را تخصصي‌تر انجام مي‌دهند. بيشتر اين تكنيك‌ها اصلا مشكل نيستند. ما چند راز سرآشپزهاي حرفه‌اي را براي شما فاش مي‌كنيم. با اين تكنيك‌ها بدون اين‌كه در وقت غذا پختن شما تغييري ايجاد شود، سطح غذاي شما يك درجه بالا خواهد رفت. امتحان كنيد.

sepehr alijani بازدید : 21 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

برای آنکه آشپز خوبی باشید، نیازی نیست سال ها در آشپزخانه بهترین رستوران ها کار کنید یا زیرنظر یک سرآشپز حرفه ای تعلیم دیده باشید. آشپزی خوب اسراری دارد که مهم ترین آن دانستن اصول صحیح آشپزی است ... سرآشپزهای معروف این نکته ها را رعایت می کنند و به همین دلیل آشپزی آنها همیشه مثال زدنی است.

sepehr alijani بازدید : 41 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

گاهی اوقات برای به موقع رسیدن سر کار و یا هر جای دیگری، زنگ ساعت خود را کوک می کنید تا از خواب بیدار شوید. اما قبل از آنکه از خواب سیر شوید، ساعتتان زنگ می زند و شما زنگ آن را خاموش می کنید و می خوابید و در نهایت دیرتر از خواب بیدار می شوید و دیر به سر کارتان می رسید. در حقیقت، یک عامل مهم برای راحت بیدار شدن از خواب در صبح زود، ریتم شبانه روزی و یا ساعت داخلی بدن است. اگر برای شما سخت است که صبح زود بیدار شوید، این مطلب را بخوانید!


sepehr alijani بازدید : 26 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

18 نکته مهم در نرم افزار Internet Download Manager


نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‏شود را می‏توان به جرات قدرتمندترین و معروف‏ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت دانست. قابلیت‏های متعددی در این برنامه وجود دارد که آن را از هر جهت تبدیل به نرم ‏افزاری کامل کرده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 19 نکته کوچک اما مهم در این برنامه بپردازیم:

sepehr alijani بازدید : 21 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

حالت برنامه نویسی
حالت های مهندسی و استاندارد همیشه در ماشین ویندوز وجود داشته اند اما حالت مخصوص برنامه نویسان یا Programmer Mode وضعیت جدیدی است که در ماشین حساب ویندوز 7 اضافه شده است .


این حالت برای کار کردن با اعداد مبنای 16 طراحی شده است و اگر شما برنامه نویس باشید مطمئنا به این حالت نیاز خواهید داشت. برای استفاده از Programmer Mode از منوی View گزینه Programmer را انتخاب نمایید.

sepehr alijani بازدید : 20 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

 

(آیا می دانید بیشتر محتوای روغن های مایع از پارافین خوراکی که محصول 
پالایشگاهای نفت است درست شده است که کلسترول خون را افزوده 
موجب چربی خون و... می شود که کشنده است ؟!
******************************************************
برای اثبات حرف بالا یک آزمایش مطرح میکنم دوست 
داشتین انجام بدین و نتیجه اش رو ببینید
مقداری رنگ روغن رو بر روی دستانتان بمالید یک چند دقیقه صبر 
کنید بعد از چند ثانیه چند قطره از روغن مایع بر روی دستتان برزید 
و روغن را بر دستتان مالش دهید ؟
چه میبینید .این روغن مایع که تبلیغات فراوانی برایش میشود
ودر همه خانه ها دیده مشود کار همان بنزین یا نفت را برایمان انجام میدهد 

این هنوز یک اثبات کوچیک بود باقی مثال هم ....

 
sepehr alijani بازدید : 1618 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

آيا ميدآآياميدانستيد که: مهاجرين انگليسي در استراليا با حيوان عجيبي روبرو شدند که بسيار بالا و دور مي پريده. هنگاميکه از بوميان در مورد اين حيوان با حرکات بدن پرسيده اند آنها در جواب گفته اند: 
Kan Ghu Ru 
که در زبان انگليسي به Kangaroo تبديل شده است. 
در حقيقت منظور بوميان اين بوده که "ما منظور شما را نمي فهميم". 


Each King on playing cards represent a King in real history: 
♦ Diamonds: Julius Cesar 
♠ Spades: King David 
♣ Clubs: Alexander The Great 
♥ Hearts: Charlemagne 

sepehr alijani بازدید : 18 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

بیشتر مرورگرهای بزرگ وب، کلیدهای میانبر مخصوص به خود را دارند که جهت کار آسان تر با مرورگرها می توان از آنها استفاده کرد.ولی کلیدهای میانبری نیز وجود دارد که در بین مرورگرها مشترک هستند و صرف نظر از اینکه شما از کدام یک استفاده می کنید(کروم، فایرفاکس، سافاری، اکسپلورر، اپرا) کاربرد دارند.به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام  به نقل از گویا آی تی، در ادامه شما را با کلیدهای میانبر و کاربرد آنها که در بیشتر مرورگرها قابل استفاده هستند، آشنا می کنیم

sepehr alijani بازدید : 23 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

روزی مردی به کنار رودخانه ای رفت ، سرش را بلند کرد و در دل گفت : پروردگارا تو به من چشم داده ای و من تو را به خاطر این که می توانم گل ها را ببینم شاکرم. تو به من گوش داده ای و من تو را از این که می توانم آواز مرغکان را بشنوم شاکرم. تو به من دست داده ای و من از این که می توانم نسیم ملایم را با آن ها لمس کنم شاکرم و اکنون از تو سه خواسته دارم : تو را ببینم ، صدایت را بشنوم . لمست کنم !
لحظاتی صبر کرد و سرش را به زیر انداخت و چهره اش در آب افتاد ؛ ناگهان باران گرفت و او با شور و مستی فریاد کشید وای باران و دستانش را بلند کرد تا باران آن ها را بشوید. هنگامی که باران تمام شد مرد گفت خداوندا برای این باران از تو متشکرم اما نه من تو را دیدم نه صدایت را شنیدم و نه تو را لمس کردم !
و آن مرد هرگز نفهمید …

.
.
دخترى ازدواج کرد و به خانه شوهر رفت ولى هرگز نمی توانست با مادرشوهرش کنار بیاید و هر روز با هم جر و بحث میکردند. عاقبت یک روز دختر نزد داروسازى که دوست صمیمى پدرش بود رفت و از او تقاضا کرد تا سمى به او بدهد تا بتواند مادر شوهرش را بکشد ! داروساز گفت : اگر سم خطرناکى به او بدهد و مادر شوهرش کشته شود همه به او شک خواهند برد ، پس معجونى به دختر داد و گفت که هر روز مقدارى از آن را در غذاى مادر شوهر بریزد تا سم معجون کم‌کم در او اثر کند و او را بکشد و توصیه کرد تا در این مدت با مادر شوهر مدارا کند تا کسى به او شک نکند.
دختر معجون را گرفت و خوشحال به خانه برگشت و هر روز مقدارى از آن را در غذاى مادر شوهر می ریخت و با مهربانى به او میداد. هفته ها گذشت و با مهر و محبت
عروس ، اخلاق مادر شوهر هم بهتر و بهتر شد تا آنجا که یک روز دختر نزد داروساز رفت و به او گفت : آقاى دکتر ، دیگر از مادر شوهرم متنفر نیستم ، حالا او را مانند مادرم دوست دارم و دیگر دلم نمیخواهد بمیرد ؛ خواهش میکنم داروى دیگرى به من بدهید تا سم را از بدنش خارج کند.
داروساز لبخندى زد و گفت : دخترم ، نگران نباش ؛ آن معجونى که به تو دادم سم نبود بلکه سم در ذهن خود تو بود که حالا با عشق به مادرشوهرت از بین رفته است.

sepehr alijani بازدید : 35 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

هیچوقت زود قضاوت نکن...

ﺮﺩ ﻣﺴﻨﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﭘﺴﺮ25ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺵ ﺩﺭ ﻗﻄﺎﺭ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ.ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ،ﻗﻄﺎﺭ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﺣﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩ.ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﺷﺮﻭﻉ ﺣﺮﮐﺖ ﻗﻄﺎﺭ ﭘﺴﺮ25ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺷﻮﺭ ﻭ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺷﺪ.ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﺮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻫﻮﺍﯼ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺮﮐﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻟﺬﺕ ﻟﻤﺲ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ،ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩ:ﭘﺪﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ﺩﺭﺧﺖ ﻫﺎ ﺣﺮﮐﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﻣﺮﺩ ﻣﺴﻦ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﭘﺴﺮﺵ ﺭﺍ ﺗﺤﺴﯿﻦ ﮐﺮﺩ. ﮐﻨﺎﺭ ﻣﺮﺩ ﺟﻮﺍﻥ ﺯﻭﺝ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯼ ﭘﺪﺭ ﻭ ﭘﺴﺮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﯿﺪﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﭘﺴﺮ ﺟﻮﺍﻥ ﮐﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﯾﮏ ﮐﻮﺩﮎ5ﺳﺎﻟﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ،ﻣﺘﻌﺠﺐ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ.ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﺎ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩ: ﭘﺪﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ،ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ،ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ﻭ ﺍﺑﺮﻫﺎ ﺑﺎ ﻗﻄﺎﺭ ﺣﺮﮐﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. ﺯﻭﺝ ﺟﻮﺍﻥ ﭘﺴﺮ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻟﺴﻮﺯﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ.ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﺷﺪ. ﭼﻨﺪ ﻗﻄﺮﻩ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺭﻭﯼ ﺩﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺟﻮﺍﻥ ﭼﮑﯿﺪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﺬﺕ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻟﻤﺲ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺯﺩ:ﭘﺪﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ.ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻣﯽ ﺑﺎﺭﺩ.ﺁﺏ ﺭﻭﯼ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﭼﮑﯿﺪ. ﺯﻭﺝ ﺟﻮﺍﻥ ﺩﯾﮕﺮ ﻃﺎﻗﺖ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻣﺮﺩ ﻣﺴﻦ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ:ﭼﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺪﺍﻭﺍﯼ ﭘﺴﺮﺗﺎﻥ ﺑﻪ ﭘﺰﺷﮏ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﯿﺪ؟ ﻣﺮﺩ ﻣﺴﻦ ﮔﻔﺖ:ﻣﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﺍﺯ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺮ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﯾﻢ.ﺍﻣﺮﻭﺯ ﭘﺴﺮﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﺒﯿﻨﺪ...


sepehr alijani بازدید : 26 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

هوا سرد بود،سوزناك و بيرحم.اما صورت محسن خیس عرق.عرق ترس،عرق شرم.در ماشین رو باز کرد و پیاده شد.پیر مرد افتاده بود روی آسفالت کف جاده.محسن هنوز باورش نشده بود که باصدوده کیلومتر سرعت زده به یه پیر مرد... .خیلی دستپاچه بود.قطره های باران هم خیسیصورت ناشی از عرقش رو،دو چندان کرده بود.سراسیمه پیرمرد نیمه جان رو گذاشت تو ماشین و با نهایت اضطراب راه افتاد.
خدایا چرا اینطور شد؟چرا اینجوری شد؟چرا الان؟چرا تو این موقعیت؟حالا که میخوام برم... .
توی راه بیمارستان،دو سه بار نزدیک بود تصادف کنه.رسید بیمارستان.پیرمرد نیمه جون رو برد بخش اورژانس . پیر مرد رو بردن سی سی یو.محسن با اون وضعیت روحیش،تونست از موقعیتی که پیش اومد،استفاده کنه و از دست انتظامات بیمارستان فرار کنه.
در حال فرار،مدام با خودش میگفت:نامرد،کجا در میری؟زدی ؛ پاش واسا.تو مگه مرد نیستی؟ اما بعدش برای توجیه فرارش گفت:
خوب من که از قصد نزدم،اصلا خودش پرید جلو ماشین.این موقع شب پیر مرد شصت هفتاد ساله وسط اتوبان چیکار میکنه اصلا؟ تازه من رسوندمش بیمارستان.

sepehr alijani بازدید : 25 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

ندروید یکی از پیشرفته ترین سیستم عامل های موبایل و تبلت است و دارای امکانات زیادی میباشد. اندروید دارای کد ها و ترفند هایی است که شما با استفاده از آن ها میتوانید از حداکثر امکانات این سیستم عامل استفاده کنید و به کاربران حرفه ای این سیستم عامل بپیوندید. اگر شما هم از دستگاه های اندرویدی استفاده میکنید حتما این مقاله را مشاهده کنید.

sepehr alijani بازدید : 38 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

گوشی های سامسونگ استقبال بسیار خوبی در ایران داشت, البته تا قبل از ورود گوشی های پیشرفته حال حاضر!!!یک سری کامل از کدهای مخفی گوشی های سامسونگ را برای شما قرار می دهیم...همه این کد ها امتحان شده است اما ممکن است در برخی کشور ها ( مخصوصا ایران ) بعضی از این کد ها بسته شده باشد!!!

sepehr alijani بازدید : 28 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

 

حل مشکل ریست شدن گاه به گاه گوشی های سونی اریکسون


در صورتی که شما نیز از یکی از مدل های گوشی های سونی اریکسون استفاده میکنید ، به مشکل آزار دهنده ای که هر از چند گاهی پیش میاید برخورد کرده باشید. به این شکل که به هنگام باز کردن یک عکس یا فایل صوتی و استفاده از گزینه "استفاده به عنوان" گوشی شما خاموش و روشن (ریست) میشود. ممکن است فکر کنید گوشی ویروسی شده یا حتی دچار مشکلات جدی تری شده. اما این مشکل از یک دلیل خیلی ساده نشات میگیرد! در این ترفند قصد داریم این موضوع را برای شما بازگو کنیم.

راه حل رفع این مشکل بسیار ساده است!
در 99% این موارد ، مشکل فوق به دلیل استفاده از یک تم Theme غیر استاندارد برای گوشی است  که امروزه به سادگی میتوان این تم ها را ساخت.
کافیست تمی که در حالت انتخاب دارید را تغییر داده و از یک تم استاندارد یا در حالت بهتر تم پیش فرض گوشی استفاده کنید.

sepehr alijani بازدید : 29 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

روش مستقیم فرمت گوشی های اسمارت فون بدون نیاز به منوی گوشی:

اگر پسوورد ( security code ) گوشی قبلا تغییر داده شده است و آنرا نمی دانید و همچنین گوشی شما از سیستم عامل سیمبین ورژن۷ استفاده می کند ( مثل ۶۶۰۰ و ۷۶۱۰ و ۶۶۲۰ و ۶۲۶۰ و ۹۵۰۰ و ۹۳۰۰ ) ابتدا گوشی را خاموش کرده و در حالیکه سه دگمه سبز ، * ، ۳ را همزمان نگه داشته اید گوشی را روشن کنید و آنها را آنقدر نگه دارید تا کار فرمت آغاز بشود. دراین حالت از شما دیگر پسوورد خواسته نخواهد شد و مستقیما گوشی فرمت خواهد شد.

sepehr alijani بازدید : 22 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم

اس ام اس سرکاری

اس ام اس رسید ، عمو قلی دید، هیشکی ندید ، میرزا خندید ، گربه پرید؟ اقا مجید اهی کشید وقتی وحید از راه رسید پرید یه رادیو خرید بعدشم از اخبار شنید. این اخبار سر کاری بید ، رفت و خوابید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 583
  • بازدید کلی : 5,355