loading...
سرگرمی وتفریحی
sepehr alijani بازدید : 18 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

همین که تو میدانــی
” دوستت دارم “
کافیست …
بگذار خفه کند خودش را
دنیا …

.

.

.

کاشکی باز کلاس اول دبستان بودیم که از دلتنگی . عشق چیزی حالیمون نبود.....نه!!! عشقمون بازی کردن در کوچه بود

.

.

.

تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نبست . . . چون فقط وسوسه ات میکنه که اونی که داری رو از دست بدی . . .!

.

.

.

آدم باید یه "تو"داشته باشد که هر وقت از همه چی خسته و نا امید بود بهش بگه 
مهم اینه که تو هستی !
بیخیال دنیا

.

.

.

چه دلمون بخواد ، چه دلمون نخواد ،
خدا یک وقتایی دلش نمی‌خواد
ما چیزی که دلمون می‌خواد رو داشته باشیم . . .

.

.

.

مـــن چـــــــه خـوشـــــبـختـــــم‏‏
کـه دســــــتانـــم بـــــــــــــوی‏‏
تــــــــــــــــــــــــو را‏‏
مـــیدهـــــــنـد هــــــــــــنــوز !!‏‏!‏
‏‏
*خدایا مرا هزار امید است و هر هزار تویی*

.

.

.

زیبا! گفتم دوستت دارم! چه صادقانه پذیرفتی! 
چه فریبنده! آغوشم برایت باز شد! چه ابلهانه! با تو خوش بودم!
چه كودكانه! همه چیزم شدی! چه زود! به خاطره یك كلمه مرا ترك كردی!
چه ناجوانمردانه! نیازمندت شدم! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
چه بیرحمانه! من سوختم

.

.

.

هيچ چيز لذت بخش تر از خوندن دوباره ي اس ام اسايي نيس كه شبا خودت و عشقت بهم ميدين اونم فقط 5 دقيقه بعد از شب بخير گفتن به هم ديگه، يه لبخند خاصي مياره رو لبت و احساس ميكني عاشقشي شايد بيشتر از هميشه . . .

.

.

.

بی دلیل برای خودم...
خوشابحالت که دلت خوش شد به زندگی ای که همش دم از نامردیش میزدی...
موقعی که تو مرا ترک کردی آخر مردانگی بود...

.

.

.

دیگه خسته شدم بس که فقط تو رویاهام میبینمش . 
حس پرنده ای رو دارم که وقتی روی میله وسط قفسش مینشست چشماشو میبست و در عالم رویا تصور میکرد روی سیم تلگراف نشسته .. !

.

.

.

مهم نيست كه شانه هايت تجسم است
و آغوشت خيال!
همه ی يادت اينجاست
نگاهت ... صدايت ... خنده هايت ...
ديگر چه مي خواهم؟
هيچ!
دستانت را در دستهايم جا گذاشتی
نگاهت را در نگاهم
و خيالت را در خيالم...
و من آرامم ... آرامتر از هميشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 724
  • بازدید کلی : 5,496